H Δ/νση Διοικητικού – Οικονομικού Π.Ε Έβρου απαρτίζεται από τα ακόλουθα τμήματα με τις αντίστοιχες αρμοδιότητες:
α. Τμήμα Προσωπικού και Μισθοδοσίας
β. Τμήμα Λογιστικής Διαχείρισης
γ. Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας
δ. Τμήμα Προμηθειών
ε. Τμήμα Γραμματείας
α.Τμήμα Προσωπικού και Μισθοδοσίας
• Τήρηση του Προσωπικού και Ηλεκτρονικού Μητρώου των υπαλλήλων και η έκδοση πιστοποιητικών υπηρεσιακών μεταβολών
• Παρακολούθηση των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού της Π.Ε. και η έκδοση των σχετικών αποφάσεων για μισθολογικά κλιμάκια καθώς επίσης και η καταχώρηση όλων αυτών των υπηρεσιακών μεταβολών σε Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα
• Έκδοση ατομικών πράξεων για το προσωπικό οι οποίες δεν απαιτούν γνώμη συλλογικού οργάνου
• Εκκαθάριση της μισθοδοσίας και των πάσης φύσεως αποδοχών του προσωπικού της Περιφερειακής Ενότητας, ανεξαρτήτως σχέσης εργασίας
• Απόδοση κρατήσεων σε Τράπεζες, Ταμεία και Εφορία
• Υπολογισμός και σύνταξη καταστάσεων μισθοδοσίας όλων των υπαλλήλων (μόνιμοι, ΙΔΑΧ και ΙΔΟΧ)
• Έκδοση μηνιαίων βεβαιώσεων των υπαλλήλων για κάθε χρήση (δάνεια, εξαγορές κτλ)
• Έκδοση βεβαιώσεων για τη φορολογική δήλωση (Φεβρουάριο – Μάρτιο κάθε έτος)
• Έκδοση βεβαιώσεων, υπολογισμός πενταετίας και εφάπαξ για συνταξιούχους υπαλλήλους
• Διεκπεραίωση συνταξιοδοτικών θεμάτων των υπαλλήλων της Περιφερειακής Ενότητας
• Χορήγηση αδειών πάσης φύσης και αποστολή δικαιολογητικών για χορήγηση αναρρωτικών αδειών στην Υγειονομική Επιτροπή
• Οργάνωση και εκτέλεση προγραμμάτων εισαγωγικής εκπαίδευσης των υπαλλήλων καθώς και προγραμμάτων επιμόρφωσης ειδικού ενδιαφέροντος και υπηρεσιακής εξειδίκευσης
• Επισημείωση εγγράφων με τη σφραγίδα της Χάγης
• Προετοιμασία – διενέργεια πάσης φύσεως εκλογών, συγκρότηση εκλογικών συνεργείων και εποπτεία αυτών
• Φύλλα διακοπής Μισθοδοσίας
• Συλλογή και εισαγωγή στοιχείων σε ηλεκτρονική μορφή στην ιστοσελίδα του ΙΚΑ για την ολοκλήρωση της ΑΠΔ και αποστολή (κάθε τρίμηνο)
β.Τμήμα Λογιστικής Διαχείρισης
• Έλεγχος εκκαθάρισης και εντολής δαπανών, συγκέντρωση και έλεγχος των δικαιολογητικών των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής και προώθησης αυτών στην οικεία Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου
• Έκδοση χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής και πάγιας προκαταβολής, καθώς και την παρακολούθησή της απόδοσης τους
• Μελέτη των δυνατοτήτων απόκτησης εσόδων και βεβαίωση εσόδων από φόρους, τέλη, δικαιώματα, εισφορές, έσοδα από ακίνητα και άλλες πηγές και παρακολούθηση της απόδοσή τους
• Διαχείριση της περιουσίας της Περιφερειακής Ενότητας και τήρηση δικαιολογητικών, αρχείων και βιβλίων
• Παρακολούθηση των αρμοδιοτήτων της πρώην Δ/νσης Προγραμματισμού σε θέματα Εθνικών και Συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων
• Κατάρτιση Προϋπολογισμού και τροποποιήσεις προϋπολογισμού (Εγγραφή νέων εσόδων – μεταφορά πιστώσεων από ΚΑΕ σε ΚΑΕ)
• Κλείσιμο οικονομικού έτους – απολογισμός
• Δαπάνες όλων των φορέων (Δ/νσεων)
• Λειτουργικές δαπάνες λαθρομεταναστών, συμβεβλ/νων ιατρών, υποψηφίων οδηγών, επιδομάτων, ενταλμάτων πληρωμής
• Δαπάνες όλων των έργων (ΚΑΠ – Δημοσίων Επενδύσεων – ΣΑΝΑ 3 κλπ.) (Έλεγχος λογ/σμών, εργολαβιών, συνεργασία με Διαχειριστική αρχή, κλείσιμο έργων)
• Εκκαθάριση και εντολή δαπανών προγραμμάτων ΚΑΠ – Δημοσίων επενδύσεων
• Έλεγχος οδοιπορικών εξόδων και εκτός έδρας αποζημιώσεων των αιρετών και υπαλλήλων της Περιφερειακής Ενότητας
γ.Τμήμα Ταμειακής Διαχείρισης
• Καταχώρηση χρηματικών ενταλμάτων
• Πληρωμές και εξόφληση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής για κάθε είδους δαπάνη
• Εξόφληση επιταγών και συμφωνία με τα υπόλοιπα των τραπεζικών λογαριασμών
• Απόδοση κρατήσεων
• Τήρηση του φυσικού ταμείου και διενέργεια χρηματικών δοσοληψιών με τις τράπεζες
δ.Τμήμα Προμηθειών
• Διενέργεια διαγωνισμών και αναθέσεων προμηθειών, εργασιών και υπηρεσιών που αφορούν την Περιφερειακή Ενότητακαι εντός των ορίων που θέτει ο προϋπολογισμός της Περιφέρειας
• Μέριμνα για τη στέγαση και μεταστέγαση των υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας και εξασφάλιση όλων των απαραίτητων λειτουργικών υποδομών τους, συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων
• Τήρηση Αποθήκης προμηθευομένων ειδών και υλικών και εκποίηση άχρηστων και ακατάλληλων υλικών και εξοπλισμού, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία
• Διεκπεραίωση των διαδικασιών σχετικά με τη διενέργεια διαγωνισμών και αναθέσεων προμηθειών, εργασιών και υπηρεσιών
ε.Τμήμα Γραμματείας
• Τήρηση πρωτοκόλλου και του φυσικού και ηλεκτρονικού αρχείου των υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας
• Διακίνηση της αλληλογραφίας
• Επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων, οποιωνδήποτε εγγράφων ή δικαιολογητικών, τα οποία τηρούνται στο αρχείο ή επιδεικνύονται από τους συναλλασσόμενους με τις υπηρεσίες της περιφερειακής ενότητας πολίτες
• Επισημείωση εγγράφων με τη σφραγίδα της Χάγης
Διευθυντής: Ευδοξία Κώττη
Ταχυδρομική Διεύθυνση: Καραολή & Δημητρίου 40, 68100 Αλεξανδρούπολη
Τηλέφωνο: 25513 50470
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.